Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 24 september 2013

Kort eller lång dag?

Kom upp lite tidigare än vanligt men var på jobbet som vanligt. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen men försvinner gör den. På jobbet är vi inne i en lite hektisk period. Prognosen är att det ska lugna ner sig om 4-6 veckor. Det har jag hört de senaste 4 månaderna. Men hellre lite mycket att göra än inget.

Att vara eller inte vara?

Skulle ha besökt en butik på vägen hem för att kolla om liten present till Emma. Men jag slutade så sent att jag får försöka i morgon i stället. Är inte ens säker på att den var öppen när jag gick hem. Och hur som helst var jag då både trött och hungrig.


Tänker dessutom ta tidig kväll. Hoppas kunna hinna till jobbet lite tidigare i morgon. Kanske kan komma hem i tid då......Så blev dagen lång eller blev den kort? Lång arbetsdag  men kort tid hemma...... God natt!

1 kommentar:

  1. Roligt att ni är så långt kommen med huset,
    det ser fint ut med era tapeter mm

    SvaraRadera