Öland

Öland
Solnedgång

lördag 7 september 2013

Reklamspridning

Har en bloggare i en hyfsad närhet. Väldans trevlig är hon. Vi träffades IRL första gången när hon höll på att öppna godisbutik.

För att Ni inte ska missa att Ni kommit rätt så ser hon ut så här:





Bondmoran kallar hon sig. Hon öppnade i somras och har hyfsat bra med kunder men det skadar ju aldrig att få lite fler. Och hon är så trevlig att hon tom har fått medalj!




Hon har för övrigt en webbshop också för dem som inte känner för att ta sig till mitten av Småland men ändå är rejält sugen på godis. Fast några dagar får man allt ge sig till tåls. För än kan man inte skicka på direkten utn får vänta på fraktbolaget. Men hon skickar iaf snabbt.


Fast när hon skulle äta lite lunch(?) så tog det tid. En dryg timme tog det innan hon hunnit få i sig en måltid. Egentligen skulle hon göra sig utmärkt som reklampelare för kycklingvingar. Eller vad tycker Ni+



Fast med detta inlägg blev jag sugen på godis. Tror jag ska äta mat först dock. Sen får vi se hur det blev med suget......

1 kommentar:

  1. Underbara du!! Vet om hur go du är? <3
    Men du, jag glömde ju en viktig sak i går... BETALA LUNCHEN!!!! Jag hade inge skallen med mig riktigt. SORRY!

    Men vi tar det nästa gång, eller så tar vi en dejt i stan någon dag när jag är ledig och så får jag bjuda tillbaka :-)

    Kram underbaring!
    /Charlotte

    SvaraRadera