Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 5 september 2013

En trevlig kväll

Var ute på äventyr igårkväll. Inte så farligt bara med jobbet. Var riktigt trevligt. Var hembjudna till en kollega. Eller inte hem men till dennes sommarstuga på en bit mat och en trevlig kväll. Fråga mig inte var den låg. Jo jag både körde dit och hem men det kändes som det var vid en sjö mitt i skogen.


Tog en massa bilder och den del delar jag med mig av här.


Det blev en lång dag då jag försökte komma lite tidigare till jobbet men kom på att jag hade glömt gps när jag var nästan framme vid jobbet. Och det är ju bra om man kan hitta hem också. Dit var ingen fara. Vi hade dels fått en bra vägbeskrivning dit och dels hade jag en annan kollega med mig. Och hon hittade en bit och sedan kunde vi ju ha följt vägbeskrivningen.


Kom väl i säng straxt före midnatt. Blev ingen tidig dag idag. Lär inte bli det i morgon heller men i tid ska jag iaf vara i morgon. För det lär bli en lång arbetsdag det också. Lär inte ha en chans att ta mig hit när jag väl kommer hem. Så jag återkommer på lördag. Men nu kallar sängen.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att träffa kollegor i någons sommarstuga!! Verkar ha legat fint vid vatten, oxå!

    SvaraRadera