Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 22 augusti 2013

Varför ska man ha rätt alla gånger?

Och då helst i dem man inte vill?? Nog katten är jag stel i kroppen idag. Ont gör det också även om jag försöker förtränga det så gott det går. Men lunchrundan gick hyfsat iaf och de närmaste timmarna efteråt. Kan kanske beror på att jag var helt slut efteråt då vi hade fartrekord? Men ni ikväll har det känts värre. Hoppas dock att det ska ha lättat tills i morgon.

Har varit rätt trött d sista dagarna så jag har tillbringat lite tid på blocket och hittat en loftsäng som vi vill ha. I bra skick och under halva priset som ny. Passar oss utmärkt. Ska betalas och hämtas till helgen. Hittade även en med bäddsoffa under men den vill vi allt se innan vi bestämmer oss. Och skulle den säljaren få fler bud som kan hämta tidigare låter vi den gå. Inte hundra rätt men kommer att funka.





Är osäker om jag ens kommer att ta mig in i helgen. Funderar på en internet fri helg. Fast säker är jag inte så den som lever får se. Maken ska iväg nästa vecka så jag funderar på om jag skulle göra en lite grövre städning och ta rum för rum. Med en trea bör ju 4 dagar blir bra. Fast bona golven tror jag att jag väntar med ytterligare ett par månader. Utom hallen för den är rätt tom nu och vore lämpligt att ta. Köket blir inte heller så tungt att fixa. 4 stolar och ett bord borde jag klara själv att flytta ut. Det är alltså en rejält grundlig städning jag planerar. Men fönsterputsningen funderar jag på att vänta med. Maken får fönsterna finare än jag så varför försöka?




Nu tänker jag straxt ta kväll. Ska smita in på några bloggar först och läsa. Lämna ett avtryck om jag har något vettigt att skriva... Ha det så gott!


1 kommentar:

  1. Det funkar nästan alltid med en fika om du hör av dig, Skulle vara trevligt

    SvaraRadera