Öland

Öland
Solnedgång

lördag 24 augusti 2013

Nästan lyckats

Hade som mål för dagen att göra ingenting. Så jag låg länge och drog mig. Men till sist gick det inte längre hur jag än försökte. Vid tio fanns inte spår av att jag hade sovit länge. Surfade runt en timme lite drygt under tiden jag åt en sen frukost.


Tog migt har jig ner till Borgholm, skulle ju fixa kontanter samt dricka till maken (Loka). Tog mig en dryg timmes promenad i lagom tempo. Var varmt och skönt. Var dessutom SM i hästskokastning men den tittade jag inte alls på. Så hur det gick till eller vem som vann har jag ingen aning om. Skulle ju motionera. Hittade dock mig en snygg skön klänning för halva priset. Blir kanske en till......

Enligt maken måste två Singleton betyda att det är doubleton.... tro't den som vill.

Var så lat idag att det blev hämtmat. Fördelen med Öland när det gäller hämtmat är att man enkelt slipper både hamburgare och pizza. För de har ju kroppkakor. Tror det är en aning nyttigare också. Fick bli en liten bit lax också ifrån butiken bredvid. Fast jag orkade inte mer än n kroppkakor. Laxen tänker jag ha till frukost eller lunch i morgon.


I övrigt har jag tittat på när maken har hållt på. Blev en del bilder men det får bli ett eget inlägg i morgon. Men om jag ska orka upp i tid så vi hinner fram och tillbaka till Kalmar så maken ändå hinner bygga lite så jag nog se till att krypa till kojs nu. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar