Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 28 augusti 2013

Udda dag

Vaknade vid tre och hade ont i magen. Att äta 5 nektariner och ingen mat var tydligen ingen bra ide. Släppte runt 5 och jag fick en timme till. Dvs sovmorgon. I vanliga fall när maken är hemma är det runt 6 jag behöver vara klar i badrummet.

Men värst vad trött jag var när det väl var dags att stiga upp. Jisses säger jag bara. Kom dock upp om än något senare. Var inte så kallt i morse och riktigt behagligt när jag slutade. Hoppas på fler sådana dagar. De gör liksom inte ont.


Var hemma sent idag. Behöver försöka komma hem något tidigare i morgon. Maken vill att jag ska ta mig till Jem&Fix. Var något jag skulle kolla in åt honom. Måtte jag hinna hem och runt. Han har ju handlat något åt mig i Polen. (Hoppas det är mitt te, burken på jobbet börjar sina.) Men inte vill säga vad det är. Hmmmm


Nope det får bli ett kort inlägg idag. Behöver upp tidigt i morgon. Ska försöka vara tidig på jobbet. Med betoning på försöka......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar