Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 7 augusti 2013

Inte dumt alls

Maken äter ganska ofta ägg men i husvagnen har vi inga äggkoppar. Så han får äta dem hårdkokta istället för som han egentligen vill ha dem. Igår åtgärdade jag detta lilla problem. Var på Skruf's glasbruk för att inhandla lite. I rummet jämte glasförsäljningen säljer de en del fabriksnya saker som antingen har blivit över eller som är prover som aldrig kommer att gå i produktion.

Äggkoppar för 10kr/st är inte helt fel. (Loppisen vid nästa ingång tar min 5kr/st och då är mina nya.) Hittade en söt hund (kramdjur) som var ett provex. Den fick också följa med. Får den inte plats hemma kan den få sitta på kontoret. Söt, mjuk och go var den. Precis som de ska vara. Hade två katter också men någon måtta får det allt vara. (Om jag inte hinner runt på söndag och har kontanter med mig för då vet man aldrig. De var söta de också så helt enkelt att välja var det inte......)

3 kommentarer:

  1. Jättefina äggkoppar, och verkligen bra pris på dem!
    Och visst är man knäpp? Jag gör som du om/när jag har svårt att välja. Då köper jag båda, men vid olika tillfällen. Som om det inte blir samma summa då, eller?? Haha!!

    SvaraRadera
  2. Såna nya billiga saker gillas. Jättesöta äggkoppar

    SvaraRadera