Öland

Öland
Solnedgång

lördag 24 mars 2012

Vilken dag!

Bortsett från avsaknad av träning idag så har iaf vädret varit toppen! Nu har jag plockat undan både vinterjacka, kappa och stövlar. Ja inte så långt bara in i garderoben. Är det lika fint i veckan som kommer så åker det ner i förrådet. Onödigt att det tar plats uppe i lägenheten.


Fick för övrigt wrangler jeansen sålda på tradera. På köp nu, Alltid trevligt. Hann både att få betalt och skicka dem innan jag for till Finland. Nu måste jag bara se till att förpacka lite scrappapper också. Tänkte försöka få iväg dem i morgon. Mellan tvättarna. Har tvättstugan i morgon, vilket behövs. Tvättkorgen är alldeles full. Undrar om jag inte ska skaffa en större......

Lite tråkigt med denna lägenheten är att det finns ingen lina ute utan jag måste torka tvätten antingen i tumlaren eller torkrummet. Någon som vet om det finns någon form av torkställning som får plats på mindre balkong? Det luktar bättre med tvätt torkad ute........ Nope nu är det dags att stänga balkongdörren.

3 kommentarer:

  1. En sådan som man viker ihop på sidorna borde nog få plats :)

    SvaraRadera
  2. Du slipper det mesta av pollen i tvätten om den torkar inne. Men det finns nog på Jysk eller Rusta.

    SvaraRadera
  3. Mindre torkställningar borde det finnas lite överallt. Ikea kanske har någon

    SvaraRadera