Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 6 mars 2012

I väntan

På den riktiga våren har jag letat rätt på ett par bilder att vila ögonen på. Och då är det vårtecken jag tänker på. Efter en timmes promenad efter jobbet och upptäckte att varmt var det inte innan man fick upp flåset.






Tänk när vi kan se en massa maskrosor igen. Inte för att jag är överdrivet förtjust i den. Men nog katten är det hyfsat varmt ute iaf när de blommar. Eller när man kan se dessa små igen?





Fast det klart får man se för många av dem så lär det finnas alltför mycket bladlöss och det är ju inget vidare......

Bilder från denna dag kommer vid ett annat tillfälle.

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder... Jag tycker om maskrosor, dom är fina!

    SvaraRadera
  2. Jag såg krokusar på väg upp idag. Maskrosor är riktigt fina om dom sitter där dom får vara.

    SvaraRadera