Öland

Öland
Solnedgång

lördag 3 mars 2012

Ett sätt att fördriva tid i Östersund

Råkade få ett par timmar över i Östersund i onsdags. Vi hade inte vågat att boka plats på planet som avgick straxt efter 16,00 utan hade valt det som avgick straxt efter 19,00. Vi hade kunnat ta det vid 16,00 visade sig. Men men, vi åkte helt sonika in till Östersund och tänkte roa oss med affärer.

Men att gå runt i affärer mindre än en vecka efter att ha varit i det stora landet västerut var ingen hit. Vandrade väl runt i 45 min innan vi beslöt att det fick bli fika och en tur ut till flyget trots allt. Hmmmmm fika blev glass. Gjorde inte ont alls! Dock var de inte små.






Detta var resesällskapets utvalda glass. Eller jag tror det var marängsviss. Själv fick jag beslutsångest och skulle välja mellan kulglass och kladdkaka. Fanns fler än jag som ville handla. Gjorde det enkelt för mig och valde båda! Glömde dock att fota innan jag hade påbörjat att äta. Men gott var det iaf :)



Tror stället hette Krinkelin men är lite osäker.

4 kommentarer:

  1. Så gott,ett besök vore nog något.

    SvaraRadera
  2. Det där ser verkligen gott ut.

    SvaraRadera
  3. Ser inte allt otäckt ut :)
    Ingen panik med änglarna, ta det lugnt.

    Sköt om dig
    'Kram

    SvaraRadera