Öland

Öland
Solnedgång

söndag 25 mars 2012

En underbar dag

Har varit riktigt vacker idag också. Vaknade tidigt trots att de stal en timme i morse. Öppnade dock bara fönstret på glänt och kröp ner igen. Skulle bara tvätta idag. Här bokar man för en hel dag så det är ingen tid att passa på det viset. Om man nu inte har massor med tvätt. För det tar lite tid att torka om man inte vill använda torktumlaren.....

Balkongdörren har också varit öppen större delen av denna dagen. Dock har det blåst lite kallare idag. Eller så berodde det på att nu har mina kortare byxor åkt på. Och ponchon är också framme. Med en tröja med 3/4 ärmar blir man något mer exponerad för väder och vind.....






Lite glass har det dock blivit. Och en promenad med maken blev det också. Kan iofs bero på att kylskåpet var tomt och vi hungriga. Vi gick med andra ord till affären och tillbaka..... Nu är det sängen som hägra. Har en lång dag i morgon med möte med mina amerikanska kollegor. Dvs utanför min ordinarie arbetstid. Får kompensera mig vid annat tillfälle. Med fint väder får vi hoppas......

1 kommentar:

  1. Åh.... glas.... det godaste som finns näst efter coca cola. Nu blev jag sugen, måste springa till frysen och spana lite!

    Kramis
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera