Öland

Öland
Solnedgång

söndag 4 mars 2012

Någon som är intresserad?

Har ett par häften med bilder på sevärdheter i Kansas. Iaf om man är lite historieintresserad. Bilderna är jättefina i den och har man aldrig varit i Kansas ger den en bild av hur det ser ut.






Har man varit där fel årstid så får man också se sånt man missat.





Samt idéer om man man borde ha sett om man inte hade jobbat utan varit där på semester. Jag vet vart jag ska ta mig om jag får chansen. Ska tydligen inte vara så många timmar tills man kan se bison oxar. Och det skulle jag gärna vilja se. I mitten på kartan ungefär. Jag befann mig längs när det färgade sträckan längs till höger.





Har två extra om någon vill ha. På baksidan av kartan finns dessutom samtliga vilda blommor som finns i Kansas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar