Öland

Öland
Solnedgång

söndag 4 mars 2012

Dags att börja pyssla?

Ja eller scrappa heter det väl kanske. Men Ni vet det där med klipp och klistra. Nu har jag ju iaf lite papper. Totalt 125 papper fick jag med mig.


Av de enfärgade är det 5 av varje färg. Men av de mönstrade har jag ingen aning. Fast sugen blev jag när jag gick i affären med scrappsaker. Storleken på affären är väl som en vanlig ICA affär ungefär. Inte de av närköp storlek utan storleken större.






Nu väntar jag bara på att kompisen från Höganäs ska komma och rädda mig från sådana problem. Alltså från lusten att börja sådana äventyr som att pyssla. Har inget tålamod för sånt. Det lär troligen bara sluta med vit jacka som knäpps på ryggen.

När kommer du och räddar mig spisen?

4 kommentarer:

  1. Ska bli spännande och se vad du scrappar för fint med dina papper.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gräsligt vad det ställer till när man ser alla fina saker i en butik av det slaget. Tyvärr blir det inget av det när jag kommer hem, hoppas det kommer att gå bättre för dig.

    SvaraRadera
  3. Fina papper, men inget jag skulle vilja hålla på med.

    SvaraRadera
  4. Då är det bara att köra igång :)

    SvaraRadera