Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 29 mars 2012

Låång dag

Sitter fortfarande på jobbet. Väntar på att påbörja mitt andra utbildningspass. Lovade i ett svagt ögonblick att lära ut det jag kunde. Tänkte inte på att det totalt kunde bli lite drygt 50 personer och i hela världen.

Hade första passet i morse. Så maten idag har hamnat lite hur som haver. Har dock laddat upp med en flaska coca cola så huvudet inte ska bli för segt. Det trista med det är bara det att jag inte gillar cola. Alldeles för sött men vad att göra?

Solen skiner och de har lovat sämre väder även här. Kommer ju att vara mörkt innan jag kommer härifrån. Men men det får väl gå. Första passet gick iaf hyfsat. Och tydligen lärde jag dem mer än förvirrade dem iaf. Nu ska jag ju bara göra en repris på det passet. Måtte jag bara komma ihåg alla frågorna så bägge passen får samma information.

Dags att börja förbereda. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar