Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 21 mars 2012

Är en dum fru idag

Maken fyller år och jag är iväg. Stackarn. Fast jag kommer hem ikväll iaf. Så några timmar orkar jag nog att vara vaken. Hoppas jag.

Som liten tröst för att jag är iväg: köpte jag presenter på Kastrup i måndags. Något som jag vet att han gillar men inte tycker om att köpa själv. Blir ev en flaska eler så på vägen hem idag. Något ska man väl kunna köpa på flygplatsen här? Jag hoppas det iaf......

Dags att sätta fart och jobba igen. Har en timme kvar ungefär. Hoppas bara att kollegan som bestämde sig för att köra mig till flyget hinner komma tillbaka. För ingen taxi är bokad.......

Synd att göra livet för tryggt och planerat :)


(Kontor behöver inte vara belamrade med dystra färger.....)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra hemresa och
    kommer hem i tid för att fira gubben :)

    SvaraRadera