Öland

Öland
Solnedgång

söndag 11 mars 2012

Småplockande söndag

Idag är en dag då jag plockar lite här och lite där. Så här långt har det inneburit att tvättkorgen numera är halverad. Resten är i tvättmaskinen, torktumlaren eller på linan. Tv bänken börja bli tom. Frigjort ca 25% i min tröjlåda. Började bli trångt där,

Det som är på tur är att förpacka papper och skicka. Ev förbereder jag jeansen som ska skickas inom kort också. Några kort ska tas på nästa par byxor så jag kan försöka sälja dem på tradera. Funderar på om jag har mer om jag ändå ska lägga upp en auktion skulle jag lika gärna kunna lägga upp fler.

Jag behöver både damma och dammsuga. Men tar  lite var efter jag har plockat bort. Sovrummet är snart klart för Fido. Med lite tur kanske maken motionera honom? Nu ska jag iaf ner och byta tvätt så tvättkorgen får än mindre innehåll. Förhoppningsvis är lite torrt också......


Måste hinna ut minst en runda till också. Solen ser underbar ut! Iaf genom rutan som borde putsas.....

1 kommentar:

  1. Du är i full gång för jämnan. Jag har faktiskt bakat Havretosca och sockerkakor idag. Det är verkligen kors i taket, för det är inte varje år jag bakar. Smöra lite för mågen som bytt ljuddämpare åt mig.

    SvaraRadera