Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 4 september 2018

överlevt en dag till

Vaknade idag med men inte så lätt. Var klar en aning tidigare så tog en mindre omväg och var på jobbet i tid. Idag hade inte chefen så mycket tid så jag fick uppgifter för en dryg vecka att göra under dagen. Behöver jag nämna att jag inte ens hann med hälften? Å andra sidan hann jag med en del som hon inte hade på in lista. Såsom en del info om leverantörer och produkter som kommer hamna under mina vingar.


Jag hann också få ok på att vara ledig på måndag. Förvisso obetalt men ändå. Är nu ledig två dagar. Och lovade kollegorna fika i korridoren på onsdag. Men det löser jag på tisdag eller något. Blev en kortare runda hem. Men har inte blivit mycket gjort idag heller. Inte ens en promenad har det blivit men jag har inte haft ork. Nu tänker jag dessutom borsta tänderna och lägga mig. Det tar på krafterna att se till att inte huvudet spricker av all info som ska in. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar