Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 2 maj 2018

När man beger sig ut på roligheter.

Då kör man dryga 20 mil för att roa sig i 5 timmar och sedan kör man hem. Fick ju min bil i fredags så i lördags åkte jag till Västervik och en målarträff. Fyllde hela konferensrummet på det ena hotellet där. Dock gick jag till det andra först. Men så fick jag sträcka på benen, fick lite frisk luft och motion har ju aldrig skadat.


När man väljer fel hotell får man se dessa hus och vyer.
Äntligen en massa trevliga människor, diskussioner och skratt. Så jag fick ro i kroppen och hann måla 4 bilder! Skulle gått runt och tittat på de andras verk men det var så roligt att måla med sällskap så jag blev sittandes, Men trots det var både roligt och trevligt så blev man trött. Nästa träff blir redan i september och jag är anmäld. Funderar på en natt på hotell. Får väl se om maken kan tänka sig det också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar