Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 maj 2018

Klart :)

Jag kom upp och åt frukost i god tid. Hann gå till leverantören och attans vore annat. De var placerade 800 meter från hotellet. Besöket gick bra men det var lite knapert med tid av och till. Var ändå tillbaka till hotellet i vettig tid. Hade hunnit svara på de mest akuta mejlen under tiden som jag sammanställde revisionen som jag har utfört. Fick lite tid över där. Fördelen med att förbereda och göra under tiden.


Väl tillbaka på hotellet var det till att fixa lite mer akut jobb samt samtal. Sen skulle jag bara vila lite innan jag tog en promenad. Somnade och sov så sött så. Vaknade dock så jag har hunnit ut en timme iaf. Hittade nya gator som jag inte såg i går. Har ingen aning om var jag var men jag hittade tillbaka. Blev några få bilder till. Har dock helt missat att fota någon blommande kastanj. Syren hann jag fota igår.


Har hunnit packa ner det mesta. Och funderar nu mest på om datorn ska packas nu eller i morgon bitti. Vill helst ge mig av så tidigt som möjligt. Lite osäker på hur mycket trafik det är. Om det inte är någon trafik alls så ska det ta 1 timma och 35 min till flygplatsen. Men risken är väl rätt stor att det lär vara köer någonstans på vägen om jag måste vara på plats senas 8:45. Med andra ord vill jag hels lämna så snart jag kan efter 06. Äter hellre på flygplatsen än missa flyget för jag inte hann.


Nope, dags att borsta tänder och lägga fram kläderna till morgondagen. Behöver gå smidigt till. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar