Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 13 februari 2018

Jaja

Idag var jag inte uppe lika tidigt och kom därmed inte iväg till jobbet så tidigt som igår. Fast det gjorde inte så mycket upptäckte jag när jag tänkte smita hem. Blev kallad till möte en timma senare som dessutom flyttades några minuter innan det skulle vara. Nåja då hann jag med en hel del annat som jag inte ska syssla med men ändå gör. Fast det slutade med att jag kom iväg en timme efter att jag ska sluta egentligen. Nåja vad gör det om hundra år när det är glömt om tusen eller hur det nu var.


Blev dock bjuden på semla på jobbet idag. Bortsett från grädden var den god. Och grädden var enkel att skrapa bort. Vet nu vart jag ska sitta iaf den första tiden och sedan vart jag ska ta vägen permanent (om det nu finns något som är det). Fast det sista blir inte officiellt förrän om några veckor. Gör inget för jag vet att det finns plats för mig. Vi har det lite trångt. Så pass trångt att jag brukar säga att taket iaf har lite ledig plats.


Väl hemma var det till att äta och sedan gå ut igen så man inte försoffas helt totalt. Igår kom jag ju inte ut alls igen. Fick ihop mina steg med marginal även om jag räknar bort de som jag missade igår. En runda i affären på vägen hem. Inte för att jag behövde så mycket men det blev en kasse iaf. OCH tungt. Troligen behöver jag ändå handla en gång till innan helgen. Men hoppas inte. Väl hemma blev det duschen och nu återstår tänderna. Har nästan fått håret helt torrt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar