Öland

Öland
Solnedgång

måndag 26 februari 2018

En jobba hemifrån dag

Och trots detta så var jag uppe och hade datorn igång som om jag jobbade på kontoret. Hade en plan på vad jag ville/behövde göra. Kan tala om att det blev nästan lunch innan jag hann börja. Och så körde jag fast några timmar senare. Men nu har jag iaf klart för mig hur jag ska lösa det. Glömde dock både frukost och lunch. Maken som har ledigt ett par dagar var dock snäll och fixade middag så det har jag iaf fått i mig.


Jag har också fått lov att fundera på hur smart det egentligen var att jobba hemifrån idag. Tanken var ju att jag i lugn och ro skulle sitta och jobba. Men ena minuten har solen lyst och det varit jätte fint för att i nästa yra snö så man knappt kunde se längre fram än näsan. Och i morgon ska jag vara på kontoret. Är fullbokad med möten nästan hela dagen. Eller jo hela dagen men mest för att jag bokade mig själv på möte hela eftermiddagen för att fixa lite akuta saker som måste vara klara till senast fredag. Tillsammans med det som jag skulle ha sysslat med idag. Med det slutas detta inlägg så jag är på plats i morgon och i tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar