Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 2 januari 2018

Jo jag lever

Har bara varit upptagen med det verkliga livet. Först kom dottern och då var det fullt upp. Sen åkte hon och det var fullt upp med jobbet och se till att komma in i de vanliga rutinerna. Varit nyår har det också varit. Överlevde det också. Och nu är det åter vardag igen om vi bortser att vi får hantverkare på fredag. Behöver alltså var ledig. Oj vad tråkigt då. NOT!


Jag har inte förlåtit chefen helt för att jag inte fick något extra ledigt när dottern var nere. (Eller för den delen ta ut den inarbetade tiden över 100 timmar som rök nu vid årsskiftet. Jo jag får det i pengar men det var ju ledig jag ville vara!) Det värsta är att det är fullbokat hela januari och vi håller på att tjocka igen både februari och mars. Så få ledigt den närmaste tiden verkar vara helt kört.


Det kommer fler inlägg om allt som hänt. Detta blir bara ett ort inlägg så Ni vet att jag återkommer. Sen om Ni tar det som ett hot eller löfte det är upp till Er. Nu åter till verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar