Öland

Öland
Solnedgång

måndag 24 februari 2014

Tillbaka till verkligheten,

Då var man åter till jobbet. Nog märktes det att man hade varit borta en vecka. Fast det var inte så illa som det kunde ha varit. Chefen hade jobbat på duktigt och avverkat en hög av mina uppgifter. Ska ha en praktikant i 5 veckor, han började idag. Har redan hittat så många uppgifter att han behöver 5 månader.


Hade från början tänkt att slutat redan när jag egentligen ska idag. Hmmm kom iaf ifrån före 18. Fast det var inte med någon stor marginal. Nåja jag fick iaf massor gjort. I morgon lär det inte bli mycket bättre. Å andra sidan behöver maken också jobba så då kan jag också göra det. Fast jag tror jag behöver handla också i morgon. Å andra sidan är det löning i morgon och med en massa folk. Hoppas vi klarar oss till onsdag.....


vädret har varit helt underbart idag. Runt 15 var det 9° enligt bilen. Nästan vår ju. Hoppas det håller i sig ett tag nu.  Man blev lite bortskämd förra veckan. Å andra sidan fick jag en extra tur ute idag. Den varade nog i hela 10 min.


Hemma har jag inte gjort mycket idag. Å andra sidan fixade jag det mesta igår. Det enda jag hade tänkt göra var att bära ut lite bildelar till min bil. De som maken plockade ut i fredags för att låna min bil i lördags. Fast om jag tar några delar med mig var morgon är bilen komplett senast torsdag morgon. Har den ju bara fram och tillbaka till jobbet.


Dags attt fixa det sista för idag. Nämligen disken, Inga är lat idag och spar den till mig.... Nåja, det är inte speciellt mycket så känner jag för att vara riktigt lat kan jag ta den i morgon bitti före jobbet. Dags att resa på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar