Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 25 februari 2014

Jag slapp

Men lär inte slippa i morgon. Att gå och handla alltså. Men att göra det i denna staden en lönedag är inget vidare. Men först till dagens händelse. Vaknade före väckarklockan och kände mig pigg. Det höll i sig till det blev lunch. Sen var det värre. Å andra sidan var det möte från 8 till 15.30. Tror det var totalt 30 min under tiden förutom lunchen som inte var möte. Konstruktiva möten allihop men ändå möten.


Praktikanten jag har är redan igång och jobbar. Han är halvvägs att lösa två uppgifter. Hade förberett 3 uppgifter och har dessutom halkat på två till men med denna fart lär vi behöva hitta några till. Tur det är lätt att hitta fler. Själv har jag lyckats med en del av det planerade och resten får vänta tills i morgon. Fast solen får gärna återkomma till morgondagen. För dag var det grått igen. Tycker trots allt bättre om solen.


Kom som vanligt inte ifrån jobbet när jag borde men det var planerat. Dock en aning seg när jag väl var hemma. Eller så pass trött att det blev bara te och knäcke. Tur det är gott iaf. (Lär bli lika i morgon men då ska jag äta lunch i matsalen.) Maken var färdig äten när jag kom hem men nu börjar det bli tomt i kylskåpet. Lär alltså behöva handla i morgon. Hoppas det inte är allt för mycket folk.


Nu ska jag dock snart slå ihop denna datorn. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar