Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 5 februari 2014

Inget nytt

Blev en  lång dag på jobbet. Fick massor gjort men inte allt. Orkade dock inte hur länge som helst utan smet även idag hem innan jag var klar. Å andra sidan kommer jag att behöva vara på jobbet redan till 05 på fredag och mellan det och normal start tid lär jag hinna med en hel del. Annars blir det långa dagar nästa vecka.


Fick ingen mat med mig till jobbet så det blev till att testa först när jag kom hem. Är smakskillnad på tillagning i stekgryta och ugnen. Kan dock inte bestämma mig för vilket som är godast. Får undersöka saken bättre på lunchen i morgon. Frågan är vad jag ska ha till men det löser sig.


Maken jobbade längre än mig men det visste jag om. Kom hem lika trött som jag. Vi har alltså inte gjort mycket ikväll heller. Tur det inte är mycket vi behöver göra. Nu tänker jag ta kväll. Lika trött ikväll som igår. Behöver lite solljus så jag piggnar till tror jag. Men det lär jag inte få ikväll så det blir till att krypa i säng i stället. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar