Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 14 februari 2012

Trött

Orkar inte skriva ett inlägg som kommer upp någon gång under eftermiddagen i morgon. Är alldeles för trött. Dessutom måste jag stiga upp betydligt tidigare än jag brukar så antagligen är jag trött när jag väl åter är tillbaka på hotellet.

Så kommer det inte några inlägg på ett par dagar nu så vet Ni varför. Dock fick jag jag iaf iväg  paketet. Skickade det till maken. La tvätten överst så har jag tur är det rent när jag kommer hem?? Eller nej, bättre jag tvättar själv. Då blir det som jag vill ha det.

Nope tror det är dags att krypa ner med nästa bok. Två kvar att läsa tills jag ska resa hem. Tänkte ha läst ut dem alla tills dess. Förvisso blir jag sittande på Chicago's flygplats några timmar. Men jag får väl ta god tid på mig emellan terminalerna och sedan nyttja sudoku appen i mobilen. På sista flyget tänkte jag sova så mycket det går. Eller iaf halva tiden. Behöver vara pigg före 7 nästa lördag morgon. Gäsp!

God natt!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du tänker på mig o stenar :)
    Men tack jag behöver inga fler men gärna änglar om du råkar stöta på några :)
    Ha det bra "over there"
    Kram

    SvaraRadera
  2. Chicago har jag också bytt flyg. Jösses vad stort det är. Skönt om du kan sova lite på planet. Ha en bra hemresa.

    SvaraRadera