Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 7 februari 2012

Tisdag

Fick ingenting gjort efter jobbet igår. Mådde lite tjuvtjockt som tack och lov försvann med en natts sömn. ade haft planer att på gå ut och gå en runda. Vädret var helt underbart. Solen sken och hyfsat varmt. Eller det var iaf inte minusgrader,

Idag mår jag bättre och vädret är sämre. Inte så det är kallt eller ösregnar men det skvalar lite då och då. Blir liksom varken ljust eller torrt däremellan. Det får bli en promenad ikväll i vilket fall som helst. Behöver röra på mig. Dock parkerar jag bilen så långt i från dörren till jobbet som möjligt och går. Man gör så gott det går med att få till motionen.

Idag blev det pizza slicer till lunch hela två styck till en jättesallad (utan kladd på). Totalt bev det väl en kvarts svensk pizza i normal storlek. Men jag har aldrig någonsin här i Staterna ätit pizza med tjock botten. De är hur tunna och fina som helst. Valde en med med mycket olika köttsorter på och den andra var mer tacopizza. På den senaste fick man ösa på med grönsaker själv. Attans så god. Eller beror det på att jag inte har ätit pizza sedan i september.....

Nope dags att fördjupa sig i arbetet också. Skulle bara smita in och hämta adressen hit. Lovade en kollega den. Ha det gott!!

3 kommentarer: