Öland

Öland
Solnedgång

lördag 25 februari 2012

Det absolut bästa med Staterna

Trots allt man kan se, handla eller uppleva måste jag nog erkänna att denna donnan är det absolut bästa med detta stora land. Jag har inget emot något av det övriga jag har upplevt. Eller jo, det där med planet och alla brandbilar klarar jag mig bra utan. Fast det kan nog hända vart jag än reser.



Kan Ni ser att hon faktiskt är runt 10 år gammal? Visst hon är kanske en aning tröttare denna gång än förra jag var här. Men 10 år? Nope inte en chans.



Hon hörde visst lite sämre. Men med tillräckligt mycket i och s så fick man den uppmärksamhet man önskade. Hon var vänlig nog att se till att hela benen var fulla av minnen från henne vid ett tillfälle. Hon passade nämligen på att byta päls när jag var på besök.

3 kommentarer: