Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 22 februari 2012

Jag lever

Men är tämligen trött om kvällarna. Kommer så att vara resterande av denna vecka. Ska straxt gå ner till lobbyn för vidare transport till lite mat.



I morgon lämnar jag Kentucky för att åter vända till Kansas. Kommer att anlända tämligen sent till flygplatsen och därmed ännu senare till mitt hotell. Måtte jag bar hinna äta något på flygplatsen i Atlanta. Är lite osäker på om jag vill gå ut och äta efter 21.00. Eller rättare sagt 21.30 någonting.


Detta betyder att Ni inte får några inlägg av mig i morgon heller. Torsdag gäller det att jag kommer upp tidigt samt blir klar med packningen. Kommer att sitta största delen av tiden på ett flygplan. Blir alltså inget inlägg då heller. Och drömma om att jag orkar ta och skriva något på fredag efter att ha kommit hem runt 17.30 samt flugit hela natten i ekonomiklassen. Glöm det!



Lördagen startar redan straxt före 7.00 och lär inte sluta innan 21.00. = Inga inlägg. Så nästa livstecken lär bli tidigast söndag. Eller helgen därpå. För nästa vecka är rätt fullbokad också. Tror faktiskt jag ska sova rätt mycket den helgen om det funkar.

Å andra sidan kanske jag orkar skriva något mer efter maten och kan lägga in det på tid? Berätta lite om lite vackert papper jag såg idag kanske? Eller visa lite fler bilder från Missouri eller kanske tom Texas? Har alltså lite mer att berätta. Men nu ska jag se till att få mat i mig. är tämligen hungrig!

Ha det!

1 kommentar: