Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 17 september 2019

Konstig tisdag

Vaknade och kom iväg något senare än jag hoppats på. Men det får gå. Tog regnkläderna på redan från början för det var kolsvart på himmeln av regnmoln. Kom dock hela vägen utan att det gick att ta sig till jobbet torr. Så fort jag klev innanför dörrarna kom regnet. För att avta nästa gång jag var tvungen att gå ut. Så höll det på hela dagen tills jag skulle gå hem. Klarade mig nästan hela vägen. Men säg den tur som varar. Kunde dock ta skydd i affären och handla lite inför helgen.


Väl hemma var skorna blöta och är fortfarande för den delen. Blir ingen extra promenad idag. Om vi bortser den till gymet för att hjälpa de övriga att ta ner den nya bossen i Pokemon. Men det var ju inte långt eller länge. (Fast vi fick börja om 4 gånger men det är en annan sak.) Nu är lägenheten helt dammsugen och det är inte min förtjänst fick hjälp med det sista. Och när städlusten ändå fanns där så har det plockats och diskats. Ibland så. Nu är det dags att slå ihop och krypa ner i sängen. Vet att jag har en rygg idag också. Med tr går det att sova bort? God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar