Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 september 2019

En vanlig torsdag

Vaknade inte lika tidigt men hade somnat tidigare. Var uppe i tid men tog tid på mig att göra mig i ordning och gå. Var dock fint väder även idag men attans så kallt. Fick ha vantar på. Vägrade dock mössa men frågan är hur länge man kan göra det. Och när man behöver vinterjacka. För det är fortfarande bara september.


Fick en del gjort på jobbet dock kanske inte det jag hade tänkt när jag kom dit. Å andra sidan så det som blev gjort idag behöver jag inte göra i morgon eller nästa vecka. Hade tänkt jobba lite längre än jag gjorde men ett strömavbrott förstörde den ambitionen. Å andra sidan hade klockan passerat 17 med marginal när jag hade fått iordning på det som jag pysslande med innan det blev svart. Gick alltså inte med en gång utan städade undan en massa som chefen skickat över.


Gick en längre runda hem så det tog lite tid. Fick köpa något att äta längs vägen för nu är allt som varit förberett slut. Fick bli en fralla till ikväll. Avdelningsfrukost i morgon på jobbet och inte min tur så behöver inget då. Väl hemma och ätit så behövde mina spelande vänner här hjälp. Och det med något jag själv behöver hjälp med så bara på med kläderna och knata ut. Och därmed så blev det en mil idag också. Åter hemma blev det en kopp te. Förberett en del av det som ska med hem. Datorn kvar och den packar jag ner så snart detta är släppt. Så jag säger god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar