Öland

Öland
Solnedgång

måndag 16 september 2019

En kort måndag.

Vaknade och var rätt trött men blev klar och kom iväg. Regnade inte men blåste rätt bra. Alltid något. Var dock inte ute i så god tid att jag kunde unna mig en längre sträcka. Hade behövt det. Stökade undan det mest viktiga och tog eftermiddagen fritt. Antingen håller jag på att bli förkyld eller så är jag bara trött för väl hemma somnade och sov en bra stund. Typ ett par tyska stunder.


När jag väl vaknade passade jag på att dammsuga halva lägenheten. Sen blev det ett par timmars promenad innan jag var hemma igen. Väl ute passade jag på att köpa nästa födelsedagspresent. Får hoppas att det går hem. Men det visar sig innan månaden är slut. Väl hemma var det till att dricka lite, sen ut igen. 10km har jag fått ihop idag. Rätt ok.


Ätit och förberett maten till jobbet. Dock så avvaktar jag med att tvätta håret till i morgon bitti. Än är det inte minusgrader så det funkar. Men det är inte lika varmt här som hemma. Så katten vet hur länge det funkar. Nu ska jag dock slå ihop datorn och komma till ro tidigt så är jag förhoppningsvis piggare i morgon. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar