Öland

Öland
Solnedgång

söndag 29 september 2019

Helgen som försvann

Trots att jag smet hem ett par timmar tidigare i fredags och körde en timma senare än vanligt så tog helgen slut fortare än nödvändigt. Har iaf hunnit både tvätta, diska, fixa ätbart flera gånger men bara två matlådor. Detta innebär att i morgon behöver ytterligare lådor fixas. Förvisso bara till tisdag och onsdag men iaf. För direkt efter lunch på onsdag så bär det iväg till Danmark för leverantörs besök och möte på torsdag. Och så snart det mötet är över så är det raka vägen hem. För på fredag behöver jag upp tidigt så jag hinner till dottern. En vecka i bil. Frågan är om jag kan röra mig veckan därpå. Nåja det får bli den veckans bekymmer..


Denna helg började med tvätt och fortsatte med besök. Så detta året har vi deltagit i flera aktiviteter som varit anordnade under skördefesten. Hunnit visa besöket en del runt om i närområdet men det kommer mer om vad vi sett i veckan. Klockan har sprungit sin väg och morgondagen behöver förberedas. Dessutom behöver jag sova i kapp lite. Hur nu det ska gå till? God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar