Öland

Öland
Solnedgång

måndag 9 september 2019

En fuktig dag

Vaknade före väckarklockan med skallebank. Försökte vila bort den innan jobbet men det slutade bara med en halvtimme senare ankomst till jobbet. Har försökt att dricka bort den också. med att för att vara jag dricka mycket vatten. Har inte heller lyckats så bra. Å andra sidan blev det inte bättre med bygget utanför kontoret. Chefen tyckte jag kunde byta kontor. Å jag försökte ignorera bort det. Gick inte heller så bra. Men efter att ha gått i nästan 4 timmar så känns det uthärdlig.


Haft en städdag på jobbet. Dvs försöka på ordning på röran från förra veckan. Lyckades inte få upp ena leverantören men väl returnera allt vi inte behöver för att klara veckan ut. För att få tillbaka det i början av nästa, Nu är bara resten kvar. Hemma har jag inte gjort mycket. Mest varit ute och gått. Har det inte duggat fint har luftfuktigheten varit så pass hög att man blev blöt iaf. Men i lägenheten behöver jag ta tag i en massa prylar som hamnat i en hög. 


Men med skallebank så tänker jag bara förbereda för att bli av med en del i morgon. Kan iaf göra iordning det som ska bäras ner till källaren. För det skulle jag kunna ta på väg till jobbet. Och förhoppningsvis kunnat sova bort skallebank. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar