Öland

Öland
Solnedgång

söndag 8 september 2019

Intensiv men rolig helg

Denna helgen har jag roat mig mer än gjort nytta. Men om man rymmer hemifrån ett drygt dygn får man vara attans så effektiv den tid man är hemma. Vissa saker är viktigare än andra så tvätta kan man göra medan man sover. Bara stiga upp och byta i maskinen, hänga det som skulle och tumla det som skulle tumlas. Vattna medan diskmaskinen diskar. Och låta sig bli bjuden på hämtmat av gäst. Tack för maten!!


Hann även packa, göra smoothies osv medan diskmaskinen gick. Dock skippade jag att vattna krukorna som var under bar himmel, de har fått vatten från ovan. Sen hoppas jag bara att det var tillräckligt. Att det blev ett par timmars promenad kan vi tala tyst om. Något sen nu men jag har även hunnit ta mig till övernattningslägenheten, packa upp, få håret tvättat osv. Men nu är klockan mycket så Ni får mer i veckan. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar