Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 3 september 2019

Trötta tisdag

Fast idag har det mer varit röriga tisdag. En röran efter den andra. Får hoppas på en mer strukturerad dag i morgon. Men om jag ska börja från början så vaknade jag faktiskt före klockan. Dock trött och låg kvar lite väl länge. Men jag kom upp och var på jobbet tidigare än igår. Bara att gå snabbare. Det har även varit en dag då det skvätter så snart jag funderar på att sticka ut huvudet.


Trots all röra har jag fått kontroll på en del. Och då även upptäckt en del som jag behöver få kontroll över. Känns som om när man lyckas med något så stöter dubbelt upp till. SÅ två steg bakåt för varje framåt. Igår hade jag ont i huvudet och idag höften. Blir det tån i morgon då? Eller ännu hellre ingenstans alls.


Det blir även mörkare och mörkare för varje dag och september har knappt börjat. Och det blir bara värre resten av året. Får hoppas att vädret blir bra om helgerna. Har inte blivit mycket gjort i lägenheten. Å andra så används den bara till att sova i. Men nu behöver den lite omvårdnad. Kanske lika bra att börja redan nu. Eller så sover jag på saken till i morgon. Så får det bli. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar