Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 18 september 2019

Mitt i veckan

Vaknade och var klar betydligt tidigare idag. Hjälpte dock inte mycket för om det varit blött tidigare i veckan så var det idag torrt, vacker och väldans kallt. Bara att knata på lite fortare vilket inte heller hjälpte. Mina 1300m till jobbet blev visst lite drygt 4km. Men det var trots allt skönt ute, Blev dock ingen promenad under lunchen idag. Fick bli lite avstädning istället.


Kom heller inte ifrån arbetet i tid fast det var tanken. Men jag kom inte iväg sist iaf. Passade på att rätta lottolappen längs vägen hem. Kan väl konstatera att jag får jobba ett tag till. Inte en krona i vinst. Handlade lite bär också fast i affären. Hade bara blåbär kvar, Så väl hemma blev det en macka för att därefter fixa smoothies. Sen blev det en tur igen. Dock bara en dryg halvtimme. Och nu tänker jag ta en tidig kväll och slå ihop pc-n. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar