Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 28 februari 2017

Tämligen slut i rutan idag

Jag kom upp och jag blev klar i tid. 04,45 stod jag ute och väntade. Hann dock gå ett varv runt parkeringen i väntan. Kom på att jag skulle sitta still hela dagen så det gällde att röra på sig medan man hade chansen. Då jag slapp köra så passade jag på att vila. Vi hade tur och fastnade inte i några stillastående bilköer. Var där med framme ca 45 min före utsatt tid.


Sen blev vi matade med nyheter och uppdateringar hela vägen till 17,00. Ett break mitt på dagen för lunch ca 500 meter bort. (Var i Göteborg så jag passade på att slå på pokemon go när vi gick och åt. Kunde därmed fånga lite som jag inte hittar här och få en del bollar och lite annat.) Det värsta var att hitta ut ur Göteborg med gps. Efter något varv gav vi upp och följde skyltarna. Var betydligt lättare att hitta ut så.


Har tur och har kollegor som gillar att köra bil bättre än jag. Slapp köra hem också. Var dock så slut i huvudet att jag inte riktigt kunde sova men vila gjorde jag. Halva vägen iaf. Fick vara lite social. Var hemma ca 20,20? Det sista jag gjorde innan jag blev avsläppt var att tala om att det var ok med sovmorgon en stund i morgon. Och att det gällde samtliga i bilen. Dock behöver jag själv vara i hyfsad tid. Har kundbesök i morgon och torsdag. Behöver inte vara med hela dagen i morgon men vet att hela mejlboxen är full och jag ska följa med kunden till en leverantör på torsdag så jag behöver vara rätt effektiv i morgon.


Nu återstår att borsta tänderna plocka fram det jag behöver i morgon och sen sova i kvadrat eller något. Hann prata lite med dottern medans vi åkte hem. Lovade ringa till helgen igen och fråga hur det har gått på fredag. Nu är det dock bäst att göra det sista så jag hinner sova lite iaf. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar