Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 juni 2018

MItt i veckan

Vaknade för tidigt och kunde inte somna om. Till slut var det bara att stiga upp. Gick runt och småplockade och vips var klockan väl mycket. (Dock tidigare än i går.) Bara att släppa allt och gå. Gick hyfsat och var inte allt för sen till jobbet. Vet inte riktigt vart denna dag tog vägen. Men frukosten fick bli att äta på ett möte där det mest var huggsexa om att det inte går. Det värsta var nog att de alla sa att det som inte går att genomföra fungerar alldeles utmärkt på andra företag. Nåväl inte min kamp. Kunde iaf lägga till vad vi inte fick glömma att ha koll på.


Efter 3 möten var det lunch. Vart tiden tog vägen efter lunch vet jag heller inte. Men kom på att det var den 13-e idag och därmed ska man inte ta allt för viktiga beslut. Det kan vi göra i morgon. Var dock duktig och kom iväg från jobbet ca 10 min tidigare idag än igår. Dock utan utflykt i anslutning. Så var hemma straxt efter 18 någon gång.


Efter att ha ätit och kollat runt på nätet ville datorn ha lite uppdateringar. Medan dessa pågick råkade jag visst somna. Vaknade för en liten stund sedan. Bara att borsta tänderna och göra sig i ordning. Så snart detta inlägg är släppt kommer jag att gå och lägga mig. I morgon är det min tur att grillas av kundrevisionen. Men innan dess ska beslut tas, möte med italienska chefen och lite annat hinnas med. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar