Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 20 juni 2018

Då var man på returen.

Vaknade för tidigt i morse och lyckades inte somna om. Så det fick bli en promenad innan frukost. Hade packat allt utom tandborsten innan så utcheckning gick snabbt. Dock visade det sig att det dels tog lite längre att köra och dels så var det inte så lätt att hitta. Gps-en visade mig till ett ställe och jag skulle tydligen till ett annat. Tur det finns telefoner så det löste sig men det blev en kvart sent.


De hade dock förberett sig väl och det var en tämligen enkel process. Vi kortade dessutom ner lunchen så vi blev klara i tid och jag kunde åka en aning tidigare. Men bara för att hamna i Oslo's rusningstrafik. Var lik förbenat sent till hotellet. Och det var tur jag beslöt mig för att boka hotellrum på vägen hem. Var inte helt pigg. Mer om hotellet en annan gång men det är helt klart värt att besöka.


Nu ska jag släcka och försöka sova lite. Hoppas komma upp tidigt i morgon så jag hinner lämna bilen runt lunch. Men det är fortfarande en del timmar att köra och bilen kommer att behöva tankas. Hoppas dock hinna till Värnamo innan dess. För då kan jag köra direkt till jobbet och ställa den. Skulle egentligen varit ledig i morgon. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar