Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 19 november 2013

Så var det min tur

Att få den där förkylningen min man har haft i några veckor. Jag har dock inte fått allt för lite har han behållt själv. Tog mig dock till jobbet igår för att åka hem igen efter en halvtimme om ens det. Jisses vad trött jag är. För att inte tala om hur mycket jag fryser! Hostan är bara jobbig nattetid. Men äger tack och lov ett par fåtöljer som är trevliga att sitta och sova i.....


Maken är kvar på Öland och spikar papp. Enligt senaste nytt ska han hinna upp till nocken på den ena sidan idag. Den andra sidan får troligen bara en presenning för vintern. Sen får vi hålla tummarna att vi kan rädda den delen av taket.


När jag nu ändå är hemma från jobbet, tänkte jag att jag skulle passa på att se en film. Hmm började runt 11 och var klar efter 22.... Utan att säga för mycket kan jag troligen titta en gång till och ändå se massor jag inte har sett...... Tror jag ska avvakta någon dag till med nästa.


Bilderna i detta inlägg kommer från i söndags. Från promenaden som jag så här i efterhand kan konstatera att jag inte skulle ha tagit. Men men fick iaf både frisk luft och motion. Nu ska jag sova en stund till tror jag. Det är tufft att behöva stiga upp redan klockan13......


2 kommentarer:

  1. Krya på dig. Du kanske låtit bli den där pussen på maken:)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle nog ha gjort det. Eller skickat tillbaka honom till Polen och låtit honom stanna där tills han var frisk. ;)

      Radera