Öland

Öland
Solnedgång

fredag 22 november 2013

Klarade ett par dagar

Lyckades ta mig till jobbet igår. Hade möte mest hela dagen. Fast jag ska erkänna att det blev inte en hel dag och jag sov mest hela kvällen. Dock inte mer än att jag hann runt och få mina vinterdäck på bilen istället för i. När jag byter själv tar det mig en hel dag samt en massa fula ord. Igår gick det på 17 minuter och då var sommardäcken tvättade och nerpackade i bilen igen. Dessutom kostade det hela mig 300kr. Tror inte jag tänker göra det själv fler gånger.


Kändes betydligt bättre idag. Dock inte när jag småsprang ute i produktionen. SÅ frisk är jag inte än kunde jag konstatera. det blev heller ingen promenad på lunchen. Jobbade ikapp istället. Dock blev det en när jag kom hem. Inte lång inte länge men det blev iaf en. Tog maken och plånboken med. Efteråt var jag både trött och två kassar rikare.


I morgon blir det först sovmorgon, sen ska jag ta ur däcken från bilen. Har jag tur lyckas jag få med mig maken så han kan tvätta bilen. Avskyr nämligen att tvätta i automat. Åka med klarar jag men inte mycket mer. därefter ska vi så småningom åka iväg och träffa några av makens kollegor. En av dem fyllde 50 för ett tag sedan. Forna kollegor till mig med för den delen.


Men nu ska jag se om jag kan äcka maken som sitter och sover i sin fåtölj. Därefter tror jag att jag ska gå och lägga mig. Är rätt trött ikväll också men har iaf inte sovit något.Alltid något.

1 kommentar: