Öland

Öland
Solnedgång

lördag 30 november 2013

Granjakt

När jag var på IKEA förra året ungefär så här års såg jag en vepa eller vad man ska kalla det för med en tryckt gran på. Tyckte den var läcker men orkade inte leta rätt på den. Så när jag var på IKEA för några veckor sedan i Älmhult såg jag den igen. Denna gången tittade jag efter den. Men hittade den inte.


OK letade väl inte så hårt efter den. Fick för mig att det bara var något de visade men inte sålde. Någon vecka därefter fick jag ett reklamblad från IKEA. Då fanns den där med lite text och pris. Med andra ord borde den väl säljas också. La dock inte namnet på minnet.


Nu har jag fått maken att acceptera en gran på väggen som varken kräver vatten, yta eller barrar. Tror Ni jag hittade den idag när jag var på IKEA? Nope! Tror Ni jag kommer ihåg vad den heter så jag kunde be kundtjänst hjälpa mig att hitta den? Nope!! Tror Ni jag sparar på reklam någon tid? Nope!


Någon som vet vad jag skriver om samt vet vad priset får hemskt gärna dela med sig. Vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar