Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 5 juli 2018

Det där med vad som är litet

När jag var i Österrike så hade jag bett resebolaget som mitt företag använder att boka liten bil. Sen råkar jag ha ett sk guldkort hos just det bolaget de bokade hos denna gången. Detta ledde till att den lilla bilen jag hade önskat inte var så speciellt liten. Men jag lyckades hålla den repfri och körde inte vilse alls när jag väl hade hittat bilen. (För jag skrev faktiskt inte att jag inte gick vilse.)


En sån här liten bil fick jag. (Bilden har jag snott på biltillverkarens hemsida och jag körde en svart.) Jag vet inte riktigt vad Ni anser vara liten bil men i min värld är detta en hyfsat stor bil. Nästan så man behöver pall för att komma in i den! Men den var trevlig att köra när jag väl fattade hur säten osv funkade. För det underlättar om man når pedalerna om man vill framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar