Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 10 oktober 2013

Äntligen

Kom jag iväg till polisen så jag kunde förnya mitt pass. Nu ska jag bara komma ihåg och hämta det nästa vecka. Dessutom ska jag komma ihåg att inte slänga kvittot. Brukar vara duktig på att slänga dem snabbt. Inte alltid så bra.


Har även gjort äppelkaka och vispat vaniljsås för att ha med till jobbet i morgon. Denna gången är det inte gänget på kontoret utan de på labbet. Tyckte det var deras tur. Det som är kvar i kväll är att packa väskan samt att ställa klockan 03,00. Annars hinner jag inte till mötet 04,30...... Hoppas bara jag kan somna också.


Nope dags att fixa så allt är klart i morgon bitti så jag kan snooza så länge som möjligt. Och så ingen frost i morgon. Känner inte för att skrapa rutorna 03,45. God natt.

1 kommentar:

  1. Hu vilken tid du ska gå upp. Slänga kvitton har man ju ångrat några gånger=)

    SvaraRadera