Öland

Öland
Solnedgång

måndag 6 augusti 2018

Rätt ok dag

Gör allt för att förtränga att det är sista veckan. Har dock kommit på att ska man hinna med något av allt man ville innan semestern började är det lika bra att sätta fart. Så upp redan vid 07. Sedan har jag varit i Kalmar och klippt mig, hämtat pass, handlat, kört hem, ätit, hämtat grannens hundar, glömt lösenordet till jobbdatorn så det blir inte mer jobbat nu. (Dock har jag gjort ett antal timmar från mobilen.) Osv.


När jag hade hundarna var vi mest ute och rörde på oss. Inte varit lika varmt idag och dessutom har det blåst en del så det har känts svalt och skönt men termometern visade runt 30°iaf så några långa runder blev det inte. Och vi var mycket i skuggan. Egentligen skulle jag bara rasta dem och sedan lämna hem dem men tyckte de skulle vara hemma ensamma när de kunde vara hos mig. Och ingen av dem klagade så mycket. Bara den lilla som inte ens fick tugga på veden.


Gått ett varv i Borgholm på kvällen och spelat lite Borgholm. När jag åkte därifrån fick jag handla lite att äta också. Orkade inte laga mat så micron fick jobba istället. Nu återstår att borsta tänderna och sedan krypa ner. Ska se om man gör något vettigt i morgon eller ej. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar