Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 1 augusti 2018

När man har fullt upp

Trots att man har semester och varmt som bara den har det också varit. Har dock tillbringat två dagar i bilen i en massa timmar. Men mer om det lite senare. Maken har dock börjat att jobba igen så jag njuter så mycket det bara det går. Försöker även göra så lite som möjligt. För det är väl varmt att göra något.


Klockan har blivit väl mycket varje kväll för att skriva något på kvällen. Får se hur det går. Detta inlägg blir heller inte långt. Planen för morgondagen är att vara uppe ruggigt tidigt för att tvätta, hänga upp tvätten och klippa gräsmattan. Visst kan man väl klippa den redan runt halv 8? Lär inte tar mer än typ 45 min. Det som lär ta längst tid är att sätta igång. För så kul är det inte att klippa den. Är det lika varmt i morgon funderar jag på att ta bilen till polisen och hämta mitt pass. Men det kanske blir först på fredag eller måndag. Ska ändå till Kalmar på måndag,


Nu tänker jag dock slå på ac-n en stund eller så och sedan sova. Var bara 29° inne för en stund sedan. Är det någon som fryser är Ni välkomna. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar