Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 1 november 2012

Stressig helg

Ja lite var det vårt eget fel. Man behöver inte tillbringa en hel dag med att hålla sig borta eller förlänga ett kalas med 4 timmar. Men se det gjorde vi och väldigt lätt. Men vi fick stugan tömd, in och någerlunda ordning på husvagnen samt städat. Nu skulle vi lämna en del möbler. Men iaf.

Baksidan


Vädret var helt underbart och så skulle man bära och kånka. Men jag hade tömt så mycket jag har kunnat tidigare. Behövde bara åka till förrådet 2 gånger. Vi lyckades dessutom att se till att vi har ordning på förrådet också. Bortsett från att jag inte hittar mina kartonger med julsaker. Ingen paniken än men jag hittar inte adventpyntet heller. Gissa vem som ska rota rätt på det nästa helg?

Husvagnen


Maken har fått för sig att vi kan sova i husvagnen i vinter. Det kan han få roa sig med. Jag åker hem till mamma! Jag får bara cellskräck av husvagnar. Oavsett säsong, frivilligt ligger jag inte i den. Men det hindrar ju inte att maken gör det.

Så här pigg var maken mot slutet.

Tror Ni han var sugen på att bädda ner sig?

1 kommentar: