Öland

Öland
Solnedgång

fredag 23 november 2012

En plats och en kort stund för frukost

Hemresan fick lov att börja tidigt. Var tvungna att ta oss igenom Istanbul före den värsta trafikstockningen började. Min kollega ville ha frukost samt de övriga som var med i bilen. Ett kort stopp blev det. Dock var detta lite mer "turist" anpassat. Fick den känslan iaf.



Tyvärr var det disigt annars hade det säkert varit väldigt vackert. Tog en hög med bilder så Ni får en chans att se själva. Missade dock en mycket trevlig hund och några katter.

Fel säsong annars hade det troligen varit vatten i bassängen










En moske



En sådan här kruka kan jag tänka mig när jag har trädgård igen



Inte en enda väska köpte jag :)

Tyvärr gick det inte att få till bilder utan att man ser spår av järnvägen nedanför.






Frukt och grönt att köpa



En ros



Moskén från annan vinkel









En sådan här kruka kan jag också tänka mig



Kryddor i mängder

3 kommentarer: