Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 1 november 2012

Hmmm hur ska man uttrycka sig här?

Maken hittade nya läsglasögon igår när vi var i Kalmar en runda. Hade sista tiden hos min optiker. Dock hann vi in på TGR först. Då hittade maken dessa glasögon.






Han hittade sig även ett par med belysning i. Idag skulle jag dessutom klippa honom. Någon som försökt att klippa torrt hår och få det riktigt bra? Kan säga att jag vet varför frissorna blöter håret innan de klipper. För enkelt är det inte!





Kan bara upplysa om att jag lär ha träningsvärk i käkmusklerna ett bra tag fram över. Kära svåger kan du få din bror att förstå hur han egentligen ser ut?

3 kommentarer:

  1. Ser han inte lite förläst ut?

    SvaraRadera
  2. Svåger här. Ser allvarligt ut. (Jag ringer honom när när mina käkar fungerar igen)
    :-)

    SvaraRadera
  3. :) Han ser ju störtskön ut :)

    SvaraRadera